Ben de perşembe günü oldum gitmeden önce haberim vardı yapacağından. Burda da okumuştum kendinizi acıyacak diye şartlamayın yine öyle yaptım hiç kasmadım kendimi içimden 10 a kadar saymaya başladım bitmişti bile hiç acımadı değil baskı gibi aslında, zorlanmadım hiç