Bernadereci benimde 23. Haftamda aynı durum vardı ancak biz karar vereme kadar enfeksiyon kanıma bulaştı ve yapamadılar ameliyatı. Keşke bir fırsatım olsaydı ve o hamileliğimdede her şey yolunda gitseydi diye düşünüyorum ☺️ Sonraki hamileliklerimde dikiş atıldı ve sağ Salim doğum yaptım, korkmayın yani doktorunuz atsın dikişinizi allahın izniyle hiç bir şey olmaz☺️ bazen su gelse bile bebekleri hir kç hafta içerde tutabiliyorlar.. birde o doktorun dediği genel riskler yani, sonraki ameliyatlarımda banada doktorlar hep öncesinden dedi dikişten sonra doğum tetiklene bilir diye genel bilgi olarak onu söylemek zorundalar. Diliyorum ki bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız🤲🏼🌺