Ssshhrr şu an o kadar aç hissediyorum ki ama bu saatte yemek sağlıklı olmayacağı için bir muzla geçiştirmeye çalıştım ☺️ ben kilo konusunda biraz takıntılıyım bu arada buradaki bazım gebe arkadaşlarım aldıkları 1-2 kiloyla sinirimi bozdular 😅😅 siz takmıyorsanız ye gitsin yaaaa nolcak bir şey de olmaz