Pamugumgeliyor Kizlar normalde 38 li haftalarda sezeryana aliyo cogu doktor ama benim annem kardesimin sinavi biter bitmez gaziantepten gebzeye yola cikip gelcek ikisi. Her gelisinde bi ton esya getirdigi icin bana🐣 ucakla gelemicek otobusle gelcek bi gun suruyo. Onlar yola ciktiginda 39+1 gunluk oluyorum. Buraya vardiklarinda 39+2 oluyorum ve cumartesi gunune denk gelio. Annemsiz olmaz yani asla dogum yapmam. Annemin geldigi gun cumartesi gunu 39+2 gunlukken sezeryan istesem doktordan sizce ne der. Bebektede suyumdada sikinti yok, suan 37 haftalik hamileyim, haftaya son kontrolum var, ona gore simdiden plan yapmam lazim🥴😣
busra6161 Pamugumgeliyor olur neden olmasinki banada doktor dedi 39+4 olana kadar istediğin zaman sana bırakıyorum dedi
Atlarlayasayan Pamugumgeliyor kardeşin ne sınavına girecek ki? Erken gelse kardeşine bakcak kimse yok u? Sancıların başlayanilir çünkü 39 larda
busraykd Pamugumgeliyor ben suanda 39. Haftadayım cumartesi sezeryanla olucam bende olur yani benim doktorum ne kadar içerde kalsa o kadar iyi diyor
Huseminannesi Pamugumgeliyor canm ben ilk hamileligimde normal dogumuma 4 gün kala sezeryan oldum ikinciye hamileyim ve 38+5 olacagm sezeryana girerken
busra6161 Pamugumgeliyor tabiki canm hatta 40a kadar yolu varda benim doktorum izne gidecek ondan 39+4 dedi tabi ozamana kadar sancin falan olmazsa bekleyebilirsin sezeryan diye ille 38 olcak dye bise yok rahat ol yeterki bebişin erken davranmasın 🤗
Pars Benim bebeğim erkek.. doktor sezeryan olursa 39. Haftadan önce asla almam erkek cocukları küvezi çok sever çünkü dedi.. Olabildiğince bekleriz o sürede sancın gelse bile hemen hastaneye gelirsin yine seseryana alırız sıkıntı yok dedi.. bir sıkıntın olmadığı, sancın doğumun başlamadığı sürece 39 uncu hafta zaten ideal diye biliyorum
Pamugumgeliyor busraykd sen soruma tam cevap oldun hem cumartesi yapiyosun hemde 39 haftada oluyosun cok sagol canim☺️
Bsrmhmd Kızlar bnm ikinci hamileliği. Ve sezeryan liyim ilkte zorunlu olduğu için 38 alınmıştır ve iriydi şuanda iri bi bebeğe sahibim acaba 37de cikarirlarmi yada çıkaran oldumu sorunsuz. Çünkü artık kasılmalarda oğlumun arkasından kacacamayada biktim şuan 35.haftanin icerisindeyim
Hasretimmm Pamugumgeliyor benim doktorum 39. Haftada almaktan yana oldu hep 39+1 de alicak sezeryanla
Esomami Pamugumgeliyor olur genelde 39+ da yapiolar devlette eger bi sikintin yoksa ozeldeysen zaten kabul eder doktorn nie etmesn