Ceydametee Kızlar dün yazmıştım adetim 4 gün gecikti öncelerinde test yapmıştım pozitif çıkmıştı ama kanda negatifti kanamam var kahverengi sildigim zaman sıvı açık renk geliyor adet olsaydım pıhtı halde gelirdi sizce yerleşme kanamasimidir?
Gulkar Ceydametee yerleşme için erken sanki kanama açısından büyük ihtimal adet olabilir iki üç güne tekrar test yaptır derim
Gulkar Ceydametee yinede kendinize dikkat edin benim evdeki testte çıkmadı kandada gecikmeyi 1hafta kadar bekledim gittim test yaptırdım çıkmıştı iki üç bekleyin sonucu belli olacaktır
Ceydametee Gulkar araya hafta sonu girdi zaten pazartesiye kaldı gibi bakalım eğer kanama durursa yaptırıcam
Ceydametee Gulkar sadece merak ettiğim araştırmama göre yerleşme kanaması adet gününden önceymis benim 4 gün geçti bide böyle lekelenme gibi kahverengi olunca bende şaşırdım âdet geçtikten sonrada olabiliyormu bilmiyorum
Gulkar Ceydametee kanamaniz yoğun olmazsa bile yaptırın derim bazı gebeliklerde kanamalı başlangıç olabilyir progestron veriyirlar