Benimde bulantım çok prilam kullanıyorum leblebi ve tuzlu çubuk tüketiyorum ilk hamileligimde böyle geçti 4 ay sonra geçti bulantılarım. Bu daha kısa sürsün inşallah gercekden bulantı birşey yaptırmıyor insana ya çok kötü birşey. Kusma Yok sadece öğürme var 😐😐