Fatmanur26zsu Kızlar kaçıncı hafta da bebişleriniz kaç kilo doğdu normal mi oldu sezeryan mı doğumum yaklaştı merak içindeyimm
Rabia__q sukran0046 Bebeğiniz cinsiyeti nedir acaba bende 37+1 deyim bugün 3 kez üst üste nts çekildim hareket etmedi bebeğim daha sonra normale döndü biraz beş ağrım ve bacak ağrım var