Mekulya bende yaklasik 22/23 haftalikken hissetmeye basladim suan 36 haftaligiz ve hala arada sira hissediyorum. nefes alip vermeyi calisiyorlarmis anne karninda ve bunu yaparken suyu yutabiliyorlarmis o yüzden hickiriklari tutuyorlarmis diye biliyorum ben yani normal bir sey, endiselenecek bir sey yok. 😊