esranurr12 çok erken tedavi için. Fakat jinekolojik muayene her zaman için şart. Muayenede bir sorun yoksa doktorlar 30 yaş öncesinde en az 1 yıl doğal yollarla denemeyi tavsiye ediyor. Sonra tedavi daha mantıklı olabilir. Bizim de ne bende ne eşimde bir sorun görünmemesine rağmen korunmayı bıraktıktan 11 ay sonra oldu. Bir ay sonra hsg çektirmeyi düşünüyordum. (Yaşım 30)