Bende hikayemi paylaşmak istedim ☺️ 37 haftadan itibaren çatımında bebeğiminde pozisyonu uygun olmasıyla normal doğum olarak ilerliyorduk takiii Salı gününku muayene de tansiyon göklerde😂(protein kaçağı vardı şu son zamanlarda ödemlerimde artmaya başlamıştı)doktorum artık alalım dedi bebek başı aşağı ama kanala gitmeyince sezeryan yapalım bu tansiyonla seni eve yollamak istemiyorum dedi… Aşırııı aşırı pozitif bi sezeryan oldu sürekli okudum spinal oldum ben elendiiim geride kalan gebelere başarılar dilerim 😂❤️🥰 sağlıcakla kalın..