TugcEsila ayy senin bitmis yaa insallah bebis bekler pazartesiyi cok heyecanli 😍 sag salim kavuşun insallah 🤲🏻 benim daha cook var 18 haftaligiz ama ilk kez devlette yapicam dogumu o yuzden biraz tedirginim ilki özelde olmustu insallah bende sorunsuz bi sekilde kavuşurum yavruma 🥰🤲🏻