scucer Dun gece 11de doğum yaptım sabah cocuk doktoru peygamber sünnetli doğmuş dedi pipisi de cidden sünnetli gibi. 24 saat oldu cisini yapmadı henuz bununla mi ilgilidir ilk defa duyuyorum kotu bisey mi yasayan var mi daha once
Gozdecaner scucer ilk 24 saat içinde çişini yapması gerekiyor diğer türlü tehlikeli ama bunun sünnet şekli ile alakası yok
Rbytkn scucer sünneti ile alakası yoktur ama 24 saat çişini yapmamasi normal değil hemen doktora götürmelisiniz
scucer Rbytkn Gozdecaner hastanedeyim suan kontrol ediyorlar surekli mama verdiler en son sut yetmiyor olabilir diye
mcrukiye Yaa cnm bende bu gece 2 buçukta doğum yaptım şükür benim oğlumda peygamber sünnetli ve oda daha çişini yapmamış sizin yazıyı da görünce dedim acaba onun için mi yapmadı çişini