Balmommyy İlk gebeliğimde aşırı ödemliydim ayaklarımın şişinden yürüyemiyordum oturduğum yerden kalkamıyordum hep ağlıyordum bu gebeliğimde şükür ödemim olmadı ilk gebelikte 3. Ayda ödemim başlamıştı ama bunda dün oluştu sanırım ayağım hafif şişmiş çok değil az ödemim artabilir o yüzden nasıl önlerim veya daha fazla şişmesini nasıl engellerim 32+6
orkide123p3t Balmommyy bol su iç ve tuzlu yeme turşu hiç yeme yeşillik tüket ben bunları yapıyorum hiç şişmedim bir de sade soda içiyorum haftada 3 4 tane
amayinedeiyiilerledim Balmommyy yürüyüş, yeteri kadar su, yeteri kadar tuz. Tuzu kesmek de ödeme sebep olabilir. Kaya tuzu ve yeteri kadar tüketmenizi tavsiye ederim.
Yeliz3503 Balmommyy canım bende aynı senin gibiydim ilk gebeliğimde çok erken başlamıştı bu ikinci 34 haftamda falan başladı ödemim ama şuanda da çok köyü durumdayım ayaklarımın şişinden yürüyemez oldum.ne yaparsan yap oluyor bol su içiyorum bitki çayları falan ama hiç bişey fayda etmiyor.
Mebus Balmommyy turşu yeme çok ödem yapıyor. Fazla ayakta kalmak uzun süreli yürüyüş çok ödem yapıyor. Akşamları ayaklarını 15 dakika da olsa yukarı dikip yat. Ben bunlara dikkat ettim inanki tartı da bile 2 kilo fark ediyor ödem gidince
kafamdakifazlalik Bende 34.haftadan sonra şişmeye başladım dün ebeme danıştım tuzu tamamen kesmemi , akşamları ekmek tüketmemi bol su içmemi , egzersiz yapmamı uzandığımda da ayaklarımı yukarı doğru tutmamı söyledi🙏sende bunları yaparak ödeminin önüne geçmiş olursun
Sltngzllr Balmommyy su bol içeceksin tuz tüketimi yeteri kadar olacak hiç olmayacak değil kararında az. Az tuzlu yiyeceksin yemekleri . Salam sosis sucuk turşu yeme onlarda çok ödem yapıyor.. ayakda çok durmak çok gezmek ödemi artttiriyor . Uzanırken hep ayaklarını havaya kaldır uyurken yastık köy ayaklarının altına asla vucudunla aynı izadq kalmasın ayakların hep yuksekde kalsın . Bende ilk gebelikde ayaklarım balon gibi oluyordu anlatamam yuruyemezdim çok agrirdi ve ben zayıf biriydim birden kilo alında ayaklarda ödemli Allah’ım ayaklarıma bakıp bakıp gülerdim şok olurdum ne hale geldim derdim hep kendime 😂😂😂 ben çok tuzlu yerdim herşeyi malesef . Ve eşim çalıştığı için kendime özel asla kahvaltı hazirlamazdim ekmek arası sandvic yapardım ondan ödemim olurdu malesef sandviç den de vazgeçemezdim ama bu hamileliğimde asla yemicem çok dikkat edecem inşallah su ödem yapan şeylere 😐🤣