Yasemin_emre1 gebelik hesabı son adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanıyor o yüzden 3 deyince şaşırdık
Şu an 4+4 gibi bir haftadasiniz
Sağlıkla kavuşun İnşaAllah 🌸
Birde regl ağrısı benim iki gebeliğim de de oldu nedenini bilmiyorum ama normalde hayız olmam gereken günlerde gecikince regl ağrım oldu iki gebeliğim de, sanırım normal bir durum
Idrar testinde net pozitif çıktıysa regl olacağınızı düşünmüyorum kuvvetlk ihtimal ile gebesiniz ☺️
(Düzeltiyorum regl ağrısı yazdınız sandım regl olacakmis hissi var demişsiniz tekrar okudum o his de vardı çoğumuz da olmuştur regl olacak hissi bence 🙈)