Cerensolmaz Merhaba bende polikistik over çıktı ve doktorum Hsg rahim filmi çektirmem gerektiğini söyledi ve çektirdim şimdi sonucu da paylaşayım. Rica etsem yorumlayabilir misiniz doktora gidene kadar meraktan çatlayacağım galiba inşallah hiçbirşeyim yoktur.
Cikcik00 Cerensolmaz bence bunu sağlıkçı olmayan anlamaz sağlıkçı varsa yorumlasın ama onun dışında yazanlar olursa aldırış etme bence
metemom_ Cerensolmaz canım bunu burdan insanlar yorumlayamaz birde başka hastanelere gidersen ordan da istenecegi için sidi istemeyi unutma 😊
yanlisanlamaama Cerensolmaz burda iki tüpe de geçiş var gibi duruyor inşallah güzeldir sonuçlarınız rapor da önemli çünkü.
Cerensolmaz Görüntülerin hepsi bunlar inşallah kötü birşey yoktur anlayanlar yorumlarsa çok sevinirim
Aryayra Ortaki parlak yer rahmin. Sonrasında kenarlara doğru ince sızıntılar tüplerin. İki tüpe de akış olmuş gibi görünüyor. Muhtemelen sonucun normal çıkar.
Cerensolmaz Yaa çok şükür çok aşırı mutlu oldum şuanda o kadar çok korkuyordum ki bir sorun çıkarsa vs. diye çok teşekkür ederim 🥹
Seda344 Bu resimlerden ziyade rapor olması lazım. Orda herşey yazar zaten. Bu görüntüden bişi anlamaz kimse burdan. Ben 4 kez çektirmiş birisi olarak söylüyorum
Cerensolmaz Seda344 yok kağıt vermediler CD verdiler sonuçlar doktorunun bilgisayarında 1 hafta sonra çıkar dedi dün de ben çok merak ettim dedim acaba çıkmış sonuçlar bir baktım çıkmış ama kağıt falan vermediler.