Yumurtlama takibine baslayin derim. Doktor yunurtalarin buyumesini takip ediyor, kendinde. catliyor mu, ne zaman catliyor falan bakiyor, gerekirse igneyle catlatiyor. tedavinin 2ci ayinda hamile kaldim. Pkoslu olmak cocugunuz olmayacak demek degil🙏🏻sadece dogru yaklasan doktor lazim o kadar🙏🏻