33 haftalıgız martın son haftası dogumumuz nasipse.dün kontrolde bebegin boy ve kılo bakımından 9 gün geri oldugunu başının ise 1 hafta ileride oldugunu söyledı doktorumuz cok uzuldum beslenmeme dıkkat etmemı soyledı 1 hafta sınra tekrar gel bakalım ona gelişimine ona göre detaylı ultrasona gönderırım dedı. Benzer durum yaşayan varmı acaba nst de kalp atıişları normaldi cok sukur bu ara bıraz yoruldum kendımde 400gr almısım acaba bunun etkısıde varmıdır