Kızlar selam. 19 yıllık tip 1 diyabet hastasıyım 8 haftalık gebeyim şekerimde düşmeler ve ara arada yükselmeler yaşıyorum. Bunlar arada oluyor ama yinede korkmalı mıyım bebeğe bişey olur diye endişe ediyorum çokta dikkatli olmaya çalışıyorum aslında ama yönetimi zor bi hastalık bilenler ve yaşayanlar yazabilir mi paylaşımda bulunalım