Ftmhsyn92 İlk bebeğim doğduğunda uykusuzluğa alışkın değildim ayakta zor duruyordum,şuan 3 yaşında uykusu düzene girdi gibi,şimdi ikinci bebeğime hamileyim acaba vücudum alışmış mıdır uykusuzluğa?
Nssyclk Aynı şeyi ben de düşünüyorum. Oğlum 2 yaşına kadar çok yordu beni uyku konusunda. Ama bir senedir çok şükür düzene girdi. Şimdi o 3 yaşında ben 8 aylık hamileyim. Bazen alışığım nasılsa diyorum bazen de uykum yeni düzene girdi tekrar nasıl başa döneceğim diyorum. Allah sağlık versin de geçer bir şekilde inşallah 🌸