Glsmtt Bende uyuyamiyorum ya ama hicbir sebep yokken agrim falan yok sadece uykum gelmiyor neyden acaba
Humeyra_87 Edus35 Glsmtt bende düna kadar öyleydim ama bugun doğum yaptım bebek uyutmuyor uyuyun kızlar yarın uyku haram olur 😀😀
Rbytkn Edus35 yok yokk başlık doğum ya ondan sordum yani siz doğuma mi gidiyorsunuz o yüzden mi uyuyamıyorsunuz onu sormak istedim 🙈
karaguzelirem_ Son 11 günüm kaldı doğumu düşünüyorum bende planlı sezaryen olucam ne nasıl olacak acaba diye 😂
Firstmummy karaguzelirem_ ayy sanırım bende o yüzden forumda 12 gün gözüküyor ama hoca salıya gün verdi o yüzden 4 gün
karaguzelirem_ Edus35 panik atak hastasıyım hemen tansiyonum düşüyor bu nedenle normal doğum yapamayacağımı biliyordum bende sezaryen istedim sağolsun doktorumda anlayışla karşıladı ve kararı bana bıraktı
Edus35 karaguzelirem_ ay bende panik atak var sırf ondan dolayı doktoruma dün dedim korkuyorum sıkıntı yok herleyi halledicez vs dedi bakalım bir sonraki haftalarda yine konuşuruz durumu korkuyorum o süreci yönetemem diye vallahi Allah yardımcımız olsun inşallah
Edus35 Rbytkn inan ki ne varsa ekliyorum 😂😂 ağrı sızı psikoloji ne ararsan bacım uykum var dalamıyorum gğniçi şekerlemelerle geçiyor 😂