Kızlar bı önceki postumda biraz bahsetmiştim. Ben senelerdir çocuk tedavisi görüyorum İstanbul’da cam sakura da ordakilere asla hakkım helal değil asla. Herşey bir yana çektiğim acılar yaşadığım heves kırıklıkları. Hepsini Allah sorar. Ben onca tedavi gördüm ilaç tedavisiydi asilamaydi. Hele asilamalar alttan muanelerim acı içinde geçiyordu. Hep bahane buluyorlardı sen abartiyorsun veya şöyledir böyledir diye. Ne zaman ki kafamda bitirdim başka doktora gittim orda öğrendim ki bekarken geçirdiğim yumurtalık kisti ameliyatından dolayı rahmim bagirsagim ve mesanem birbirine yapışmış ve rahmim sola dönmüş. Sola cektigi için rahmimi yapışıklık tüpüm büyük hasar görmüş. Ameliyat oldum. Ameliyatım başarılı gecmis güzel geçmiş bundan sonrası Allah kerim ama. Gerçekten hakkımı helal etmiyorum o hastanedekilere…