Gamzeeeg Kızlarr helloğğ bugün doktora gittim normalde ilk gittigim doktor 7 haftalık hamile oldugumu söyledi bugün ki doktor ise hayır 6 haftalık görüyorum kalp atışını duymadı normalmi sizce duyulmaması ?
1palyaco Gamzeeeg adet tarihine göre hesaplamıştır ilk doktorun oyüzden direkt 7demiştir . Bugün ki ise adet tarihine göre hesaplandığında geriden geldiğini boyutlarına göre 6haftalık gözüktüğü için 6demiştir . Ben 7.hafta da duydum kalp atışını .
ipeklinaismom Gamzeeeg bebek büyüdükçe ne kadarlık olduğu daha net ortaya çıkar ben 5+3de kese 7+5 de kalp atışı duydum bence normal panik yapma
Gmzince1222 Değişiyor ultrasona göre. Normalde son adet tarihinden hesaplanıyor ama ultrasonda daha küçük ya da daha büyük olabiliyor. En sağ köşede mm yazar. Kaç mm bebek ?