Tecrübeli annelerim merhaba 23 günlük taze bir anneyim bebeğim ilk hafta sarılık geçirdi o sebeple iki hafta anne sütü + mama şeklinde ilerledik 3750 doğmuştu şuanda 4500 kilo alımı iyi dedi doktorumuz mamayı bırakalım çişli bez takip edelim 6 çişli bez varsa doyuyodur dedi 7 8 bez doluyo gayet iyi gidiyoduk ama 2 gündür emerken uyuyakalıyor yatırıyorum 5 dk sonra uyanıyor ve aranmaya başlıyor birde çok uzun süre emiyor 40 50 dakika emdiği oluyo sıkıp bakıyorum sütüm geliyo ama doymuyor mu yoksa memede kalmak mı istiyor anlamıyorum mamayı verince uyuyor birdaha aranmıyor sizce doymuyor mu?