Atlarlayasayan güzel paraymış gerekçeden ama bende korkuyorum sonunda allah korusun sorun çıkar diye hayırlısı napalım.. 3-4 sonra almanyadamı kalıyor ? Nezamandan beri mesela böle yapıyorki? Ve bebişi Alman pasaportu herhalde 😊 kbakma cnm sana da cok soru sordum