Annelik_yolunda Nuruzunn bazı hastanelerin cihazlarında sıkıntı olabilir kendinizi korkutmayın benimde başıma gelmisti bir hafta sonra özelde yaptırdım herşey gayet sağlıklıydı
Nuruzunn Annelik_yolunda bebek iyi dedi ama kalp atişini alamıyorum dedi ve bu bni çok üzdü bnde frklı hastaneye geldm şimdi burda bakılcam bir ümit
Aydemirr Bir kaç gün ara verip başka bir hastanede baktırmalısınız bence cihazlarla ilgili çok sorun yaşanıyor kalbi atmasa gelişim geriliği olurdu bence