1anneadayiii 3 hafta oldu doum yapalı dikişli normal doğum yaptim epiyotemi kesi dikislerim atti ama açık görünüyor normal mi aceba dikişler atınca kapanmış olması mı gerekiyordu yoksa açık mı kaldı şimdi benimki😭
azracan20 1anneadayiii canım epizyo kesisi dikişler atılsa bile et henüz kaynanamış olabilir zamanla kapanır batikon sürüp kuru tutmaya devam et ama öncesinde bi muayene olman lazım
azracan20 1anneadayiii her gün kontrol et mhrsden falan sıra bulmak şu an çok zorlaştı Allah yardımcın olsun 🌸♥️
Rbytkn 1anneadayiii haa anladım yani dikiş izleri duruyor demek kstediniz değil mi ☺️ Ben yara şeklinde anladım yani dikişler tutmadı anlamında Örgümsü gibidir şu an orası Zaten dikişler çok erken düşer ama kapanması ve sonrasında normal halini alması izlerin kaybolması uzun zaman sürüyor ama genelde 40 çıkana kadar baya düzelmiş oluyor Allah şifa versin 🌸