33 haftalığız dişlerimden çektiğim kadar hiç bir şeyden çekmedim herhalde ve şu anda aşırı kanama aşırı şişme yaşıyorum geçmedi doğuma kadar da geçmeyecek sanırım dişçiye de gittim antibiyotik tedavisi dışında geçmez dedi doğumdan sonra, psikolojim bozuldu artık kafama çok takıyorum 😞😞