Hafsa1335 Karbeyaz_ sıcak tut kendini gaz sancisida olabilir benim karın ağrım olduğunda ya usuttugum için yada gazdan oldugunu anliyorum
Karbeyaz_ Hafsa1335 normalde çok çabuk soğuk alan birisiyim şuan kalorifer e dayandım birazcık iyi geldi gibi ama inş üşütmedendir 🙏
_Minik_ İshalse doktoruna sorarak reflor içe bilirsin, doğal olarak da kefir. Diyet yap bir de, haşlanmış patates, pirinç falan ye
Hafsa1335 Karbeyaz_ kendini sıcak tut ayaklarından çorabı çıkarma geçer inşallah baktın gecmiyo doktoruna danisirsin