Merhaba kızlar bu haftalarda haraketlerde azalma yaşayan var mı gecedendir üşütmüşüm çok istifar ettim şükür öğlen yedim yemeğimi falan hareket ediyor evet ama istedım kadar değil normalde daha haraketli olur uyutmaz yada mutlaka otururken bile eder ama bugün çok sakin sadece gerilip bırakıyor kendini minik hareket esip hemen duruyor korkuyorum bi tedirginlik oluyor yani yaşayan var mı ?