Biraz uzun olucak ama bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim
En son 30 aralıkta adet oldum adetime göre hesaplarsam bu hafta 6 haftalık oluyorum.8 Şubat betam 13 ile öğrendim 14 Şubat doktora gittim 1560 cıvarı olmuştu kesem gözüktü sadece yarın tekrar gidicem sizce bir sorun olsaydı doktor derdi diye düşünüyorum ama adet günüme göre gesapldıgıöda 6 hafta bitmek üzere şuan çoktan gözükmesi gerekiyordu kaç haftalık olduğumu falan bilmiyorum yarın öğrenicem sizce ne yapmalıyım