1girl1boy bende öyleyim canım 6. Yılımdayım hastalıkta doktora sormaya bile gerek duymadan kestim ilk 4 ayda bir şey yoktu çok ani titreme yoksunluk uykularım dışında bir aydır temizliğe vurdum düşünmemek için diş fırçası elimde fayans peşindeyim sağ Salim doğursam da başlasam diye bekliyorum. Bu süreçte kitap oku yürüyüş yap yüksek enerji müzik dinle el işi temizlik hep yoğun ol diğer türlü okb susmuyo geçmiş olsun 🤲🏻💕