evremy0 Benim hiç ağrım olmadı kasılmanın bile acısını yaşamadım eltim karşımda oturuyordu o dedi kasılman var diye doktorumu aradım gel bakalım dedi bir gittim 3 cm açılma. Eve geri döndüm duş aldım sıcak suya falan oturdum hazırlandım. Tekrar hastaneye gittim 3 4 saatte kızım doğdu. Ben doğum da da acı ağrı hissetmedim acı eşiğim yüksekmiş. Ama şimdi ikinci gebeliğim 30. Haftamdan beri sancım var hamilelikler bile farklı oluyor.