31 benimde bugün sancılarım çok az çıkmıştı nstde sonra kesildi uyumak için yattım gene başladı deli gibi eşim artık dalga geçiyorum sanıyor bende bas bas bağırtan ağrılar gelene kadar gitmicem hastaneye falan enfeksiyon vardı suyum sızıyor olabilirmiş çok akıntım vardı ama kimse umursamıyor eve gönderiyorlar yazık ülkenin haline