Happypinar-8 gecmıs olsun canım Rabbim bebegıni en kısa zaman da sana kavuştursun 🤲💕 bende sagım yapıyorum kızım 35 gunluk benı emmedi aynı durumu bende yasıyorum sagıp sagıp dolaba atıyorum sadece anne sutu alıyor kızım da sagdımız ıcın gogusler 1 den fazla bebek var olarak algılıyormus ona gore sut uretıyormus bana da ebe dedı cıdden oyle her sagımda 1 gogus ten 1 biberon alıyorum hep sutumuz olsun da aksın isterse sag sag dolaba at cok ihtiyacı olcak bebısının💕 bazen sagmaktan yoruluyorum sagmadım da gogus agrısı yasıyorum sende de oluyor mu