busrrr ben ikili tarama testi yaptırdım aile de hatta sülale de down sendromu yok herhangi bir hastalık yon ultrasonda hersey normal çıktı kanda riskli çıktı şimdi dünya kadar para verdik fetal dna yaptırdık ama şimdiki aklım olsaydı ikili tarama yaptırmazdım Allahtan ne gelirse kabulümüz fakat ilk dediklerinde ağlamaktan boğazlarım şişti hasta oldum keşke yaptirmasaydim anneye stresten başka birsey değil detaylı ultrason yaptirsaydim keşke şimdi fetal dna nın sonuçlarını bekliyoruz 12-14 gün sürüyor gelmesi rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin Amin