busraltin Kızlar çok kaşınıyorum diye kadın doğum cildiyeye yönlendirdi alerjik ilaç verdi ama ilaç için nette baktım kullanılmamalı diyor gebeler için veren doktor da gebe olduğumu bilerek verdi fazla kullanma dedi ama emin olamadım kullansam mı diye
Azra8Engin busraltin bende geçen hafta cildiyeye gittim alerji kremi verdi hap veremem hamilesin dedi. Ayrıca eczanede çalıştım gebelere hiç hap önermedim de doktor reçetesi de gelmedi.
1H1Smomyloading Bende aşırı alerjik bir bünyeyim maalesef hamilelik tefe kullanıyorum hap öncesinde de kullanıyordum mecburen hap kullanmadığım zaman önünü alamıyorum çok fena oluyor kaşıntı kızarıklık ve deri döküntüsü allerset verdi doktorum bana da hamilelikte
Yagsyep 1H1Smomyloading merhabalar bende 5 haftalık hamileyim allerset kullanıyorum her gün, dogumunuzda yada allah korusun bebeğinizde bir sıkıntı oldu mu