Bettulakkus Merhaba hanımlar 5. Haftayız ama yanlarım karnımın üst kısmında sağım da solum da ara ara ağrıyor giriyor hafif 5 dk sonra gidiyor normal mi bu gün doktorumu araadım pazartesi gideceğim ilk gebeliğimde böyle bir şey yaşamadım
Yesimseen Bettulakkus normal 7+5 oldum bende hala var ara sıra bazen adet olacakmışım gibi yerleşme ağrısı diyebiliyorum
Pofidik123_ Bettulakkus 18.haftamdayım başından beri o karın ve kaşık ağrısı devam ediyo dinlenince geçiyo ama doktorum dinlenince geçmezse sıkıntı olabilir onun haricinde rahmin ve karnın büyüdüğü için kaslar geriliyor oda ağrı yapıyo demişti korkmayın 🥰
Yesimseen Bettulakkus rica ederim Allah kucağımıza almayı nasip etsin bende kalp atışını duysam rahat edicem 🤲
Bettulakkus Yesimseen inşallah Allah’ın izniyle sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip eder rabbim kalp atışları 7. Haftadan sonra belli oluyor canım ilk kızımda 7+3 ken duydum 😍
Bettulakkus Yesimseen inşallah rabbim sabrınızın selametini en hayırlı şekilde kucağına almayı nasip eder 🤲🏻🥰