elifdurusgan Kızlar selam 11+6 progestan kullanıyorum vajinadan kullanırken elime yuvarlak bişey değiyor acaba bebek mi keseye mi değiyorum bilmiyorum ama endişeleniyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.