oguzkagan_ çok teşekkür ederim soyle bisey yapsam nolur peki ? Ben şimdi manuel alsam mochinin 270 tl bişey doğumdan sonra süt gelirse manuel daha nantikliymiş ama gelmezse elektrikliyi çok öneriyolar doğumdan sonra en kotu elektrikliyi hastane yanindan eczaneden vs alirim oyle yapsam mi daha mantikli acaba ?
Ya da bunu çok kullanir miyim bebek emmezse vs de sağmak içinde mantikliymiş falan filan bilemedim🙏