Eminexxx bende yeni hamileyim banada enox başlattı 2 kürtajım var benimde pıhtılaşma sorunu olduğu için erkenden öğrenir öğrenmez başladık iğneye bakalım 8 şubat Beta 89 çıktı 13 şubatta 321 çıktı bana düşük geldi ama doktor güzel dedi gebelik devam ediyor ilaçlar aiğnelere devam dedi ben düşük içinde iğne kullanıyorum da bakalım yarın kontrol var tekrar beta mı bakacak neye bakacak bilmiyorum da inşallah işe yaramıştır