Smyelif ay yemin ederim benimde aynı duyguyla doldu içim.🥲 Ne sevinebiliyorum ne üzülebiliyorum. Acaba erken miydi diyorum sonra çocuk her yaşta zor erken veya geç ne fark ediyor diyorum. Benimde kızım martın 1 inde tam 30 aylık olucak ve karnımdaki bebişte 6+3 şuan sizi çok iyi anlıyorum. Ama insanız sonuçta korkularımız endişelerimiz var. Sevinmediğimizden değil 2 çocuğa da yetemiceğimizi ilk çocuğumuzu ihmal ederiz düşüncesiyle korktuğumuz için aslında böyle hissediyoruz. Eminin zaman geçtikçe içimizdeki bebişi hissettikçe bunlar yerini mutluluğa heyecana bırakıcak sadece sabır ve olumlu düşünmek gerekiyo ❤️❤️