Melliisaa Hoş buldum🌸Ben 36+4 te kontrole gittiğimde sancım çıkmıştı Nst de yatış yapmışlardi cuma günüydü salı günü de doğumum oldu skolyoz olduğu sezaryene karar verdi doktorum oda iki kişilikti ve temizdi gayet beni rahatsız eden bir durum olmadı oda bakımdan eşim değil yanımda annem kaldı, erkeklerin kalmasına izin vermiyorlar diye biliyorum iki kişilik odalarda tek kişiliklere nasıldır bilmiyorum