Royal Hastanesi’nde sezeryan doğum yaptım hayal beyde şimdi yine ona gitmeyi düşünüyorum hamile olduğum sene Emre Merter Mart devlet Hastanesi’nde baş hekim yardımcısıydi ozmn ilk baslarda ona gittim pandemi başlangıçta hayal beyde doğuma karar verdim özel yeri olsaydı kesinlikle Emre beye giderdim şimdi de hayal bey ilk ameliyatımı yaptığı için tercihim olucak her iki doktorda Bandırma’da duyulan kişiler sağlıcakla kavuşun bebeğinize