Kızlar ben daha önce 3 kimyasal gebelik yaşadım daha sonrasında kan pıhtılaşma çıktı en son 8 ocakta adet olmuştum ve şuan 8 günüm geçiyo hem kaset hem erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı en son kan verdim 3 gün önce sonrasında tekrar erken gebelik testi yaptım ve çok daha belirgin çıktı ama kan sonucum henüz çıkmadı test sonucunu atsam bi baksanız acaba gebelik varmıdır ya adet belirtileri yaşıyorum ama kafam çok karışık bi bakabilirmisiz rica etsem😔