Duygumsu
Canim bana bir tane doktor yazdı krem burda arkadaşlar önerir sana ama tatlı badem yağınin hepsinden iy olduğunu düşünüyorum amaç o bölgeyi nemli tutmak sırayla gözlemliyorum ve en iysi badem yağı bebek yağı. Ablamda kullandi hic catlagi yok bazende genetik oluyormuş canim ne yaparsan gene çatlarmis