Nbnbn Hafif denmicek kadar ağrım oluyor aşırı aşırı değil ama özelikle çok ayakta yada otururken oluyor sorun mu acaba doktora gitmeli miyim
irem4556 Nbnbn Nbnbn bende 5 haftadayım çok az az sancı gibi giriyor ama normalmiş ağır acılıysa bence doktoruna gözük
Ravziss Nbnbn Bende 5 haftalık gebeyim bendede oluyor özellikle akşamları ama normal olduğu söylendi☺️
Nbnbn Ravziss kaç haftalık olduğunuzu kendiniz mi hesapladınız doktor mu söyledi benim kesem gözüktü sadece yarın tekrar cagırdı doktor bel haftayı da kendim hesapladım en son 30 aralıkta olmuştum 40-45 günde bir olurum