Bsrblcn Selam, 38+3 deyim. Bugün kontrolde bebek kilosunu 3800 olarak ölçtü doktor, Salı günü gel eğer açıklık varsa biraz müdahale ile doğumu başlatalım, bebek iyice iyileşirse boşuna sezaryen olma dedi. Bu şekilde doğum yapan var mı acaba 😬
nilayolcay Bsrblcn benimde salı günü müdahale ile doğumun başlatılıp başlatılmamasına karar verilecek
Tatar59 Bsrblcn benim ilk sogumum o şekilde oldu. Müdahale dediği çatı muayenesi sırasında bir sıyırma işlemi. Keseyi mi siyiriyor, keseyi rahim agzindan mi valla bilmiyorum orasını net. O muayene çatı muayenesinden farksız yani ekstra bişey hissetmiyorsun sen. Ertesi gün dogurursun sesyalarinla gel sabah dedi. Hakikaten ertesi gece doğum yaptım 👌❤️ Kendi sancılarımla ve kolay bir doğum oldu.
Derinnmom Bsrblcn merhaba benim bebeğin kilosu 3500 dediler suyumda geliyordu 2 cm açıklığım vardı enfeksiyon korkusu ile doğumu başlatmak zorundayız dediler. Yatış verdiler kabul ettim korktum çünkü bebeğime birşey olur diye, suni almaya başladım doğumum 11-12 saat sürdü açılmam hızlı ilerlemedi. Ailemi yanıma sadece 2 kez aldılar psikolojim çok kötü kendime gelemedim hâla. Ağladım kendimi yerlere attım yine de beni sezeryana almadılar. Benimle beraber girip hâla doğumhanede olan bi kadın varmış suniye rağmen doğuramıyormuş. Ben iyi değilim ve pişmanım başka hastaneye gidip sezeryan olmadım diye çünkü zaten sezeryandan beter dikişlerim ağrılarım var bebeğime bakamıyorum. Yine de siz daha iyi bilirsiniz ama bi oda da kaç saat kalacağınızı bilmeden kabul edebiliyorsanız edin. Rabbim yardımcınız olsun 🙏🏻🙏🏻
Seymakpinar Aysee1123 kolay ilerledi mi? Benim de 1-2 cm açıklık var suyu azalıyor bu su bebeği bir kaç gün götürür dedi doktor
Emaynn Aysee1123 38 haftalık hamileyken sancınız olmus muydu? Sormak istedigim sancı olunca mı acıklık oluyo
Aysee1123 Seymakpinar 5 saat sürdü toplam benim doğumla beraber. 4 ay önceydi bu arada 😂 Acı eşiğine göre değişiyor bu durum elbette zor ağrılıydı fakat ben sakin kalmayı başardım ebeler çok iyi karşılıyorsun diyorlardı bana gelen sancıları. Suniyi kimisi 5 saat alıyor kimisi 15 bu değişiyor bu yüzden de yorulma yıpranma daha çok oluyor oranı değişiyor. Dayanma gücü ve sabır azalıyor. Kimininde canı daha tatlı oluyor. Hepsi bir etken. Yürüyemedim ben pek genelde yatıyordum sadece bir ara sıcak suya girdim o çok rahatlattı sonra çıktım. 5 saat boyunca hiç sormadım kaç cm oldu kaç cm oldu falan diye öğrenmek istemedim. Birkaç kere ebe muayene etti bu süreçte sonra doktorum muayene etti aradan biraz zaman geçti suyunu patlatıcaz ondan sonra hızlanacak dedi öylede oldu. Su patladıktan 1 saat sonra falan doktorum son kez muayene etti buna dayan sonra doğumhaneye gidicez dedi orda biraz canımı yaktı sanırım bebeği aşağı doğru çekti orada. Ardından hemen doğumhaneye geçtik 40 dk sürdü doğumum. Dikişim yırtılmam vs olmadı. Benim şahsen 5 saatte gayet iyi normal ilerledi bebeğinde kalp atışları hep olması gerektiği gibiydi. Her bebek suniyi sevmezmiş çünkü ters tepki verdiği an devam edilmiyor. O yöndende şanslıydım normal doğum istiyordum çünkü. Doğum bitti anında kendim indim çataldan odama geçtim lavaboya girdim hiç unutmuyorum ☺️
Seymakpinar Aysee1123 sağlıcakla büyütün bebeğinizi❤️ bugün doktor banada uyarı verip masaj yaptı çatı muayenesiyle hiç alakası yoktu çok acılıydı. Açılmanı tetikleyip bebeğin pozisyon almasını da sağlayacak dedi sanırım öyle bir şey yaptılar size de. Yarın çağırdı, bu gece de gelebilirsin dedi tetikte bekliyorum ama sadece bel ağrım var
Bsrblcn Aysee1123 sağlıkla büyüsün inşallah,ilk miydi sizin? Benim ikinci nasipse ilkinde uzunca süre suni aldım çok yavaş ilerlemişti inşallah bunda hızlı ilerler bakalım 😬
Aysee1123 Seymakpinar Ben çatı muayenesi olmadım benim doktorum yapmıyordu. Benim nişanım gelmişti öyle gitmiştim muayene olmuştum nişandan başka hiç ağrım sızım belirtim yoktu benimde. Kısmetttt akışına bırakın
Aysee1123 Seymakpinar Hayır sancım ağrım vs yoktu. Açılmamda olunca doktorum başlatmak istedi kendisi oyalanmayı sevmez biraz değişik hızlı bir doktor çok severim kendisini çok rahat çok profesyonel bir doktor arkadaşımında doktoruydu güveniyordum zaten. Suni verelim deyince bende okey dedim zaten 2-3 cm açıklığım vardı. Her doktor farklı ilerliyor hepsinin tarzı yaklaşımı farklı oluyor bu durumlara. Doktorunuza güvenmeniz lazım. Ben çok memnun kaldım doğumumdan ilerlemesinden sonucundan vs dikiş muhabbetimde olmadı mutlu ayrıldım yani hiç kaygım acabam olmadı doktordan yana. Ve bu çok önemli. Normal doğumu destekleyen biriydi ayrıca kendisi bol bolda ssvd yaptırıyor
Seymakpinar Aysee1123 benim doktorum da öyle normal doğum için uğraşıyor başkası olsa çoktan suyu bahane edip sezaryene almıştı. Hangi hastaneydi? Çamlıca medipol benim ki
Seymakpinar Aysee1123 anladım yarın bende 39+3 oluyorum sizin gibi kesisiz dikişsiz doğumum olur inşallah🙏🏻 bel ağrısına ek mide bulantısı başladı bakalım ne olacak
Bsrblcn Seymakpinar amin, Rabbim hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin. Vakit yaklaştıkça ister istemez biraz geriliyor insan 🙃
Bsrblcn Tatar59 yaa inşallah öyle olur, benim ikinci doğum çatı muayenesi yapmadı zaten ilkini doğurmuşsun dedi. Salı gel eğer açılman biraz varsa ilerleriz yoksa da zorlamiycam dedi bakalım nasip
Bsrblcn Derinnmom çok geçmiş olsun, bazı anlar travma olarak kalabiliyor çok haklısınız ama yine de bebeğinize sağlıkla kavuştunuz ya gerisi geçiyor Allah’ın izniyle. Sizin kadar olmasa da benim de ilk doğum biraz sıkıntılıydı oğlum doğunca kucağıma bile almak istememiştim acıdan.. ama hepsi geçiyor🌸 Şimdi de bebek çok irileştiği için kontrol altında tutmak istedi doktor boşuna sezaryen olma diye akışına bıraktım artık hayırlısı neyse o olsun inşallah
N777 Derinnmom yaa çok üzüldüm genelde aileleri alıyorlar diye biliyorum anne , eş falan hangi hastane birde orası öyle
Tatar59 Bsrblcn aynen benim de öyle olur ikinci büyük ihtimalle. Psermbe bakacak açılma kontrolümüz var. İnşallah yumuşama silinme vardır en azından. Ama ben kendim hastalandım bu halde dogurtmaz beni bı an önce iyilesmem lazım 🤦
Derinnmom Bsrblcn Rabbim yardımcın olsun doğum sancısında hep hamile kalmak isteyen hamile olan kardeşlerimize dua ettim benim için gerçekten travma bebeğime bile bakamıyorum desteksiz kalkamıyorum ama Rabbim büyüktür bi şekilde geçiyor gidiyor. Siz korkmayın ama dediğim gibi eğer göze alabiliyorsanız öyle kabul edin derim ben..