Bebektopal Merhaba kızlar rahîm ağzı kısalıği nedenyle 1 aydır hastanede yatıyorum rahim ağzı kısalığı 22 mm 28 haftalık hamileyim benimle aynı sorunu yaşayan var mı
aslhnkrts9 Bebektopal 25 mm benimde bana evde yatış verdiler pazartesi belli olucak ilerisi 29 haftalık sadece progestan verildi bana ciğer geliştirici yapıldı mı size
Gamze_1141 Bebektopal benim 22 haftadan beri kısa ve açıklık vardı serklaj oldum şükür 32 ye kadar geldik yatarak geçirdim sürecide 2 hafta daha istirahat etmedi söyledi doktorum dün de ciğer geliştirici yapıldı
Ozg092 Ben 24. Haftadan beri yaşıyorum şu an 31 haftalıgim kendimi yormuyorum evde istirahat yapıyorum 24. Haftadan beri 22 mm
Bebektopal Ozg092 bende 31 haftayı görürmüyüm acaba çok korkuyorum ilk gebeligmde 22 haftalıkken sonlandırıldı rahîm ağzı kısalıği nedenyle yine o acıyı yaşamam inşallah
Gmzydn 26 haftalığım benimde 24 mm sabah akşam Progestan kullanıyorum doktor yatış falan vermedi hiç bişey demedi hatta progestan kullanmaya devam dedi sadece
Bebektopal Gmzydn benim İlk gebeliğimde öyle bı durum oldu ve maalesef sonlandırıldı 22 haftalıkkn o yüzden hastanede yatisim önerildi
Ozg092 Bebektopal çok mu yoruyordunuz kendiinizi ben çok ağır işler ev işleri yaptım yorgunluktan oldu ilaçlarımı düzenli kullandık dikkat ediyorum şu anlık bı sıkıntı yok inşallah sizde de öyle olur dua edin cok
Ozg092 Bebektopal haftaniz kötü değil yaşam sınırını geçmiş bebeğiniz sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız inşallah
Gmzydn Bebektopal Allah korusun tekrar yaşatmasın Rabbim hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin bende çok tedirgin oluyorum ya sürekli kontrole gidiyorum en ufak bi ağrıda hemen hastaneye koşuyorum neden dolayı gebeliğiniz sonlanmıştı acıklık bişeymi olmuştu 🥺
Bebektopal Gmzydn kanama nedeniyle gittim ama suyum gelmiş ve tamamen bitmiş farkına varmadm sonlandırıldı maalesef Rahîm ağzı kısalıği tanısı konulmadı o sırada konulsaydi bu gebeligmde serklaj onerilirdi şimdi içinde geç kalındı serklaj için
Bebektopal Gamze_1141 serklaj olmanız çok iyi rabbim zamanında kucağınıza almayı nasip etsin inşallah