Özel hastanede çalışan bir hemşire olarak, özeli değil devleti tercih ettiğim için bütün yakın çevrem tarafından zorbalanıyorum. Buna eşim de dahil ldkd doktorumdan çok memnunum, geçen gün asistanları yok diye sorun yaşadılar randevulara bakmayacaklarını söylediler baya üzülmüştüm, cinsiyeti vs belli olabilecek bi haftaydı 3lü taramam vardı, doktor sırayla sonuçlara bakarken girdim, durumumu anlattım o kadar kibar konuştu ki, bana oda çok kirli zaten hamilesiniz sizi almak istemem önce temizleteyim sizi bekleteyim gitmeyin alacağım sizi dedi. Biri geldi temizlik yapıldı 15 dk içinde beni aldı.Devlette böyle bi şey yaşanma ihtimali yok diyenler oldu. Eşimin gözü önünde oldu her şey o bile çok şaşırdı. Doktorum çok iyi biri iyi bir doktor