Yeni_anne_1461 Kızlar merhaba. Ben 7+1 haftalık hamileyim. Bugün benden yeşil renkte ve yoğun bir akıntı geldi. Bu durum normal mi acaba. Doktora görünmem gerekiyor mu bilgisi olan var mı?
Mlk2304_ Yeni_anne_1461 yeşil akıntı enfeksiyon belirtidir , doktora görülmenizde fayda var 💕 geçmiş olsun